If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Баси Алфа форума. Въъв Алфа форум се дават за примери други марки за конкретна конструкция, ама съвременния Алфист, който не познава марката не се сеща, че Алфа има с предно и надлъжен мотор.
Давам примери:
Алфа Сюд/Спринт
Алфа 33
Алфа 145 - боксерните.
Фердинанд Порше да го духа, неговите конструкции са нефелни, центърът на тежестта е там, къдо не трябва да бъде. Зад задната ос е тъпо решение. Правилното решение е, центъра на тежестта да бъде мужду 2-те оси. Фери Порше не го владее това.
[QUOTE=Mury;1382146]Тези коли особено Сааб не са от най-модерните коли.[COLOR="Silver"]
И слава Богу че не са от "най модерните" електронни играчки.Относно кутията можеш ли да кажеш за кой модел на СААБ става въпрос че се сваля кутията заедно с ДВГ-то.Тъй като аз имам Сааб и съм свалял ск.кутия за смяна на съединител и маховик.
Към автора на темата-притракването може да идва от лагерпомпата в повечето случаи е там проблема особено ако се появява когато натискаш педала на съединителя.За мен е по вероятно да е там понеже бензиновия мотор няма тези Нютон/метри като при дизела и съответно маховика има много по дълъг живот.Но дилемата е следната,ако имаш намерение да задържиш колата за дълго при тебе тогава е силно препоръчително да се смени всичко,за да не се наложи скоро след това пак да се сваля ск.кутия и да ти излезе през носа,да дадеш два пъти пари за сваляне на кутията.
Не съм казал, че няма. Въпроса е, че от твоето писание разбрах, че всички са с Лада.
Ако става на въпрос, то има и на Лада и на Рено и т.н.
Няма да забравя първия ми сблъсък с дизелов Москвич.
Тези коли особено Сааб не са от най-модерните коли.[COLOR="Silver"]
И слава Богу че не са от "най модерните" електронни играчки.Относно кутията можеш ли да кажеш за кой модел на СААБ става въпрос че се сваля кутията заедно с ДВГ-то.Тъй като аз имам Сааб и съм свалял ск.кутия за смяна на съединител и маховик.
Към автора на темата-притракването може да идва от лагерпомпата в повечето случаи е там проблема особено ако се появява когато натискаш педала на съединителя.За мен е по вероятно да е там понеже бензиновия мотор няма тези Нютон/метри като при дизела и съответно маховика има много по дълъг живот.Но дилемата е следната,ако имаш намерение да задържиш колата за дълго при тебе тогава е силно препоръчително да се смени всичко,за да не се наложи скоро след това пак да се сваля ск.кутия и да ти излезе през носа,да дадеш два пъти пари за сваляне на кутията.
Тракането изчезва при натискане на съединителя.Вярно е,че бензина няма въртящия момент на дизела,но за сметка на това имам 18год. щурав син който също я кара.Не очаквам във форума да се уча,това го правих когато му беше времето,просто питам за особенности който да ми спестят време, псувни и обелена кожа.
До колегата Митко145-Знаешли някои читави майстори в бургас за електрониката на тез наши каляски. Аз съм от Ямбол и тук освен да прочетат някоя грешка друго не правят.
Comment